Περπάτημα, η νέα αγαπημένη μου συνήθεια

Φαν της σωματικής άσκησης ομολογώ ότι δεν υπήρξα ποτέ, τουλάχιστον μέχρι το πρόσφατο παρελθόν, για να είμαι ειλικρινής ήμουν από αυτούς που έβγαινε από το σπίτι, έμπαινε στο αυτοκίνητο και έβγαινε από αυτό έξω από το γραφείο.

Όταν, μετά και από κάποιες διατροφικές κραιπάλες, που είχαν ως αποτέλεσμα οι δείκτες σε ένα κλασικό τσεκ απ να χτυπήσουν κόκκινο, επισκέφθηκα διαιτολόγο – διατροφολόγο, προκειμένου να φτιάξω τη διατροφή μου ώστε να χάσω κάποια περιττά κιλά, να πέσει η «μπάκα» και να επανέλθουν οι δείκτες στα φυσιολογικά επίπεδα για έναν υγιή ανθρώπινο οργανισμό, η διαιτολόγος μου συνέστησε άσκηση, μαζί με την ισορροπημένη διατροφή.

Η σωστή διατροφή μαζί με εντατικό περπάτημα 2-3 φορές την εβδομάδα έφερε γρήγορα τα επιθυμητά αποτέλεσματα. Ωστόσο μετά έκανα το λάθος που κάνουμε πολλοί, χαλάρωσα, υπέπεσα σε διατροφικές ατασθαλίες, με αποτέλεσμα τα κιλά να επανέλθουν στα προ δίαιτας – άσκησης επίπεδα και λίγο παραπάνω.

Κάπου εκεί ανακάλυψα ότι είχα και μια υπέρταση. Αυτή τη φορά και οι καρδιολόγοι μου τόνισαν ότι η ελαφριά σωματική άσκηση (εντατικό περπάτημα μισή ώρα την ημέρα για παράδειγμα) σε συνδυασμό με την σωστή διατροφή είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις στον οργανισμό σου.

Κάπως έτσι, το εντατικό περπάτημα έγινε η αγαπημένη μου συνήθεια.

Φόρμα, αθλητικά παπούτσια, ακουστικά στα αυτιά για μουσική, Runtastic app στο iPhone για να καταγράφουμε τη διαδρομή, τα χιλιόμετρα, τους χρόνους κλπ και ξεκίνησα να γράφω χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα.

Ανάλογα με το πότε το επιτρέπουν οι καθημερινές υποχρεώσεις, ο καιρός κλπ. Είτε το απόγευμα/βράδυ τις καθημερινές μετά το γραφείο, είτε το σαββατοκύριακο που οι ρυθμοί είναι πιο χαλαροί.

Έχω την τύχη να μένω πολύ κοντά στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και τη Μαρίνα Φλοίσβου, η θάλασσα χειμώνα – καλοκαίρι με αναζωογονεί, οπότε το να κάνω μια γρήγορη βόλτα από το σπίτι μέχρι το ΚΠΙΣΝ και πίσω είναι περίπου 3-4 χλμ, τα οποία εύκολα γίνονται 8 χλμ όταν υπάρχει περισσότερος χρόνος και φτάνω μέχρι Μαρίνα Φλοίσβου.

Τα αποτελέσματα φαίνονται σχετικά γρήγορα, η «μπάκα» πέφτει, τα κιλά πέφτουν και η ευεξία που νιώθω είναι η καλύτερη ανταμοιβή.

Γι΄αυτό, όσο απαιτητικό κι αν είναι το καθημερινό σου πρόγραμμα, όσες υποχρεώσεις κι αν έχεις, βρες μισή – μία – μιάμιση ώρα αν όχι κάθε μέρα έστω 2-3 φορές την εβδομάδα και δοκίμασέ το. Θα με θυμηθείς.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s