Οι Πυραμίδες με το Εύκολο Χρήμα – Τι Να Προσέξετε

Μαζεύτηκαν 2-3 περιστατικά το τελευταίο διάστημα, οπότε νομίζω ότι είναι η ώρα για ένα blog post για τις εταιρίες – πυραμίδες και το εύκολο χρήμα που υπόσχονται…

Φυσικά το όλο πράγμα θέλει ιδιαίτερη προσοχή αφού τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο θέλουν να τα παρουσιάσουν κάποιοι.

Πρόσφατα, λοιπόν, είχα επικοινωνία με γνωστά μου πρόσωπα από παλαιότερα αλλά και από άγνωστο πρόσωπο στο οποίο με σύστησε άλλη γνωστή -μη γνωρίζοντας περί τίνος πρόκειται- και είχα επικοινωνία μαζί τους.

Ο ένας ξεκίνησε να μου λέει για κάτι σούπερ ουάου που περιλαμβάνει πολλά ταξίδια, χλιδή, μπόλικο χρήμα, άνετη ζωή και φυσικά στο ερώτημα «πώς γίνεται αυτό» η απάντηση που παίρνεις είναι ότι δε μπορεί να σου πει έτσι και να κανονίσουμε συνάντηση για περισσότερα κλπ…

Η άλλη μου λέει ότι είναι μια εταιρία εξ΄Αμερικής με μεγάλο e-shop που ψάχνει δραστήρια και επικοινωνιακά άτομα, με παρουσία στα social media («τσιμπάνε» πλέον άτομα και από εκεί) και να τα πούμε από κοντά, προτείνοντάς μου δύο συγκεκριμένες ημέρες και ώρες για συνάντηση τη μία ημέρα στο The Mall και την άλλη μέρα στο Athens Metro Mall, χωρίς να μου αφήσει περιθώριο για άλλη ώρα ή άλλο τόπο συνάντησης.

Φυσικά αυτό γίνεται γιατί στη συνάντηση δεν θα είμαι μόνος μου, αλλά θα είναι και άλλοι που έχουν «ψαρέψει» για να τους κάνουν «ενημέρωση». Ρωτάω μάλιστα ποια είναι αυτή η εταιρία και ποιο το e-shop, μου λέει, κάνω ένα google search και διαπιστώνω ότι πρόκειται για καραμπινάτη περίπτωση εταιρίας – πυραμίδας.

Τι είναι οι Πυραμίδες

Οι εταιρίες – πυραμίδες σου ζητούν να αγοράσεις κάποια προϊόντα σε «προνομιακή» τιμή (αυτά συνήθως είναι καλλυντικά, είδη για τον άντρα και τη γυναίκα και διάφορα άλλα) και μετά να φέρεις και άλλους φίλους και γνωστούς σου στο σύστημα και να τους «γράψεις» κάτω από σένα, ώστε να παίρνεις εσύ προμήθεια από αυτούς και οι από πάνω σου από εσένα και αυτούς και πάει λέγοντας…

Φυσικά έχει προηγηθεί μία ωραιότατη πλύση εγκεφάλου όπου σου τονίζουν τα περί άνετης χλιδάτης ζωής, σου λένε για ταξίδια, για σκάφη, για μετρητά… Τα οποία κάποιοι σίγουρα τα απολαμβάνουν σε αυτές τις «πυραμίδες» -τα «μεγάλα κεφάλια» φυσικά- αλλά εσύ δύσκολα θα πετύχεις κάτι τέτοιο…

Δε θα ξεχάσω πριν από αρκετά χρόνια όταν με είχε πάρει τηλέφωνο παλιός μου συμμαθητής και γεμάτος ενθουσιασμό μου έλεγε ότι θα αφήσει την «κανονική δουλειά» του για να ανοίξει «επιχείρηση» και να τα κονομήσει.

Ψιλιάστηκα γρήγορα τι παίζει και μετά από λίγο μίλησα με αυτόν που του έκανε πλύση εγκεφάλου εκείνη την ώρα ο οποίος προσπάθησε να πείσει κι εμένα αλλά δεν τα κατάφερε. Ξεκίνησε να μου λέει ότι ασχολείται με δικτυακό marketing, ότι στήνει επιχειρηματικές ομάδες και άλλες τέτοιες μπαρούφες. Όταν τον ρώτησα βέβαια επίμονα με τι ασχολούνται αυτές οι επιχειρηματικές ομάδες απάντηση δεν πήρα, παρά μόνο πρόταση για να τα πούμε από κοντά και να μου εξηγήσει περισσότερα.

Μετά από ώρα μίλησα και με τον παλιό μου συμμαθητή και του εξήγησα περί τίνος πρόκειται και ευτυχώς δεν έμπλεξε με την «πυραμίδα».

Οι Πυραμίδες με το Εύκολο Χρήμα – Τι Να Προσέξετε

Σχολιάστε

