Ταξιδάκι στο Μιλάνο

Guest Post από τον Σωτήρη Δόστη

Επισκεφθήκαμε την προηγούμενη εβδομάδα το Μιλάνο, τον απόλυτο προορισμό για shopping, όπως λένε πολλοί που επισκέπτονται την πόλη αυτή. Ο οικονομικότερος τρόπος για να ταξιδέψετε στο Μιλάνο είναι με την easyJet. Κάναμε κράτηση εισιτηρίων μετ΄επιστροφής πριν 3 μήνες, με 100 ευρώ περίπου το άτομο.

Από το αεροδρόμιο αναχωρούν ανά 20 λεπτά λεωφορεία για την πόλη που τερματίζουν στον μεγάλο σιδηροδρομικό σταθμό του Μιλάνου Centrale FS. Από εκεί πήραμε το μέτρο και βγάλαμε εισιτήριο 2 ημερών, το οποίο κοστίζει 5 ευρώ, εφόσον πρόκειται να μετακινείστε με το μετρό κυρίως. Δεν υπάρχει εισιτήριο 3 και 4 ημερών.

Αφού αφήσαμε τα πράγματά μας στο ξενοδοχείο Alberghi Hotel Sempione, όπου το τρίκλινο μας στοίχισε 90 ευρώ τη βραδιά, πήγαμε στην πλατεία Duomo, όπου βρίσκεται ο μεγαλύτερος γοτθικός ναός του κόσμου, που είναι και το σήμα κατατεθέν του Mιλάνου. Από εκεί μπήκαμε στη Galleria Vittorio Emmanuele II, ένα τεράστιο κτίριο που φιλοξενεί τους πιο γνωστούς οίκους μόδας και βγήκαμε από την απέναντι άκρη, στην πλατεία της Σκάλας του Μιλάνου.

Το βράδυ θα βρείτε clubs στη περιοχή Corso Como ή αν θέλετε κάτι πιο χαλαρό μπορείτε να πάτε στο Navigli και το Ticinese, όπου υπάρχουν μπαρ και εστιατόρια.

Εμείς προτιμήσαμε να βγούμε χαλαρά όλα μας τα βράδια στο Navigli και στο Ticinese. Μας έκανε εντύπωση ένα μαγαζί στο Ticinese, όπου δεν μπορούσες να κάτσεις. Αγόραζες με 3,5 ευρώ το ποτό σου και το έπινες στη πλατεία μαζί με δεκάδες Μιλανέζους.

Τις επόμενες 2 μέρες τις αφιερώσαμε σε βόλτες στο κέντρο της πόλης και σε ψώνια, ενώ την τέταρτη μέρα επισκεφθήκαμε το Lugano, την ιταλόφωνη πόλη στη νότια Ελβετία, το οποίο απέχει μία ώρα περίπου με το τρένο. Το κόστος του εισιτηρίου μετ΄επιστροφής είναι 34 ευρώ.

Στο Lugano υπάρχει τρενάκι για περιήγηση στην πόλη, έναντι μικρής αμοιβής, αλλά είναι προτιμότερο να το περπατήσετε για ν΄απολαύσετε τις ομορφιές του. Έχει ένα πανέμορφο πάρκο που μοιάζει σα να βγήκε από παραμύθι. Δέντρα και πολύχρωμα λουλούδια δίπλα από την ομώνυμη λίμνη, στην οποία κολυμπούν πάπιες και κύκνοι.

Την πέμπτη μέρα δυστυχώς δεν προλάβαμε να κάνουμε τίποτα, αφού η πτήση της easyJet φεύγει νωρίς το πρωί!