Τα κινητά που είχα μέχρι τώρα

Σήμερα, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας, μου ήρθαν στο μυαλό τα κινητά τηλέφωνα που είχα μέχρι τώρα.. Πάνε μερικά χρονάκια από τότε που χρησιμοποίησα κινητό τηλέφωνο για πρώτη φορά.. Αν θυμάμαι καλά τότε ήμουν στο τελείωμα της γ΄ γυμνασίου, οπότε και ξεκίνησα με ένα παλιό sharp μίας συναδέλφου του πατέρα μου. Το sharp εκείνο δε μπορούσε καν να στείλει γραπτό μήνυμα, το είχα για κάνα τηλεφωνάκι σε περιπτώσεις ανάγκης κλπ.

Μετά από 1-2 μήνες χρήσης, μέσα στο καλοκαίρι αν θυμάμαι καλά, το αντικατέστησα με το Motorola Startak του πατέρα μου, το μικρό αναδιπλούμενο κινητό της Motorola αν θυμάστε.. Με εκείνο και μηνύματα μπορούσα να στέλνω/λαμβάνω και τηλεφωνάκια να κάνω, ή μάλλον όχι τόσο τηλέφωνα, αλλά αναπάντητες περισσότερο.

Μερικούς μήνες μετά πάλι είχε φτάσει η ώρα να πάρω το δικό μου καινούριο κινητό τηλέφωνο, το οποίο ήταν το Nokia 3210, το οποίο πρέπει να το κράτησα κάτι παραπάνω από ενάμιση χρόνο. Για εκείνη την εποχή ήταν ό,τι έπρεπε για κινητό, τα είχε σχεδόν όλα: Όμορφη σχεδίαση, αποστολή/λήψη μηνυμάτων, επιλογή προφίλ, παιχνίδια (το φιδάκι και άλλα), σύνθεση ringtones κλπ.. Μετά το Nokia 3210, σειρά είχε αν θυμάμαι καλά το Siemens C35, το οποίο δε μου πολυάρεσε, νομίζω επειδή ήταν λίγο δύσκολο στο να γράψεις μήνυμα, είχα συνηθίσει τα Nokia, δε θυμάμαι, αλλά το κράτησα και εκείνο μερικούς μήνες, για να περάσω στο Panasonic GD 75 μετά, το οποίο την πρώτη εβδομάδα που το είχα, αναγκάστηκα να το στείλω στο service της εταιρείας.

Φυσικά, όπως αποδείχτηκε δεν είχε τίποτα, αφού η αιτία που το έστειλα ήταν μία «πλάκα» του ξαδέρφου μου: Πήγα μια μέρα σπίτι του, μου ζήτησε να το δει λίγο και ο «έξυπνος» μου έβαλε κείμενο υποδοχής όταν το ανοίγεις να γράφει «Προσοχή βλάβη μπαταρίας». Γυρνάω εγώ σπίτι, το κλείνω και πέφτω για ύπνο και το απόγευμα που ξύπνησα και το άνοιξα, μόλις βάζω το pin βλέπω μετά το «Προσοχή βλάβη μπαταρίας». Επειδή το είχα λίγες μέρες και είχαν ακουστεί και διάφορα περιστατικά με μπαταρίες που «σκάνε» κλπ δε μου ΄κοψε ότι ήταν κείμενο υποδοχής -αν το βλεπα σε Nokia τότε θα το καταλάβαινα αμέσως- οπότε το κλείνω και το επόμενο πρωινό πηγαίνω στο Γερμανό όπου το είχα αγοράσει. Αναφέρω το μήνυμα που μου εμφανίζει και μου λέει ο υπάλληλος εκεί «θα το στείλουμε στην εταιρεία».. Το απόγευμα, τυχαίνει να μιλήσω με τον ξάδελφό μου, οπότε και με το που του λέω τι έπαθα, μου λέει τη μ@λ@κία που έκανε. Τον κλείνω στα γρήγορα και παίρνω στο Γερμανό, μπας και προλάβω το κινητό πριν φύγει για την εταιρεία, μάταια όμως, είχε ήδη φύγει από το κατάστημα. Το καινούριο μου κινητό το είχα πίσω μετά από 25 μέρες περίπου 😦

Μετά το GD 75, είχα ένα Sharp GX20, το πρώτο μου έγχρωμο κινητό τηλέφωνο και με κάμερα. Το συγκεκριμένο αντέχει ακόμα και το χρησιμοποιεί η φίλη μου η Μάγδα.

Μετά το GX20 πέρασα στα smartphones, τα «έξυπνα κινητά τηλέφωνα» δηλαδή που διαθέτουν δικό τους λειτουργικό σύστημα (Symbian ή Windows Mobile) και πολλές δυνατότητες, όπως εφαρμογές γραφείου (word, excel, email, ημερολόγιο, διάφορες εφαρμογές). Το πρώτο μου smartphone ήταν το Nokia 6670, το οποίο το κράτησα ενάμιση χρόνο περίπου, μέσα στον οποίο όμως πέρασαν από τα χέρια μου και μερικά άλλα, όπως το Qtek 8500 κλπ..

Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ το Sony Ericsson P990i, το οποίο με έχει βολέψει πολύ, μιας και συνδυάζει όλα αυτά που χρειάζομαι καθημερινά σε μία συσκευή. Δηλαδή καλύπτει την ανάγκη για επικοινωνία τηλεφωνικά ή γραπτά, έχει ραδιόφωνο και mp3 player όπου με τη 2GB μνήμη που του έχω βάλει ακούω τα mp3 και τα podcast που θέλω, ενώ η αξιοπρεπής κάμερα των 2 Megapixel με καλύπτει αν θελήσω να τραβήξω μία φωτογραφία ή ένα βιντεάκι στα γρήγορα. Α, μη ξεχάσω, έχει και Wi-Fi 🙂

Σίγουρα δεν είμαι από τα άτομα που αλλάζουν κινητό κάθε τρεις και λίγο, αφού συνήθως αλλάζω κινητό ανά ενάμιση χρόνο περίπου. Έχω γνωρίσει και άτομα που κάθε 2-3 μήνες τους έβλεπα με καινούρια συσκευή, όμως όσον αφορά εμένα το βρίσκω χαζό κάθε τρεις και λίγο να παίρνω άλλο κινητό. Το P990i ας πούμε σκοπεύω να το κρατήσω τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα, ενώ αυτό που θέλω να έχει το επόμενό μου smartphone είναι σίγουρα GPS, καλύτερη κάμερα κλπ..

Αν θέλετε αφήστε στα σχόλια του post τα μοντέλα των κινητών που χρησιμοποιήσατε εσείς τα τελευταία 4-5 χρόνια και ό,τι άλλο σχετικό με το post θέλετε να πείτε..

Σχολιάστε

