5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα

Όπως θα έχετε παρατηρήσει ένα tagging game εξελίσσεται τον τελευταίο καιρό ανάμεσα σε bloggers από όλο τον κόσμο. Ο ένας δηλαδή γράφει 5 πράγματα για τον εαυτό του και στο τέλος του κειμένου του βάζει 5 bloggers που θα ήθελε να μάθει μερικά πράγματα και για αυτούς. Εμένα με taggare πριν από μερικές μέρες η Κατερίνα, οπότε σπεύδω (λίγο καθυστερημένα) να συμμετάσχω κι εγώ στο tagging game!

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1) Καταρχήν είμαι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολος στο φαγητό! Αλλά πάρα πολύ δύσκολος! Ακόμα και στις τηγανιτές πατάτες ας πούμε αν δεν είναι κάπως το χρώμα τους και «τραγανιστές» (δε μπορώ να το εξηγήσω καλά αυτό) δύσκολα τις τρώω! Απεχθάνομαι τα όσπρια, λατρεύω το ψαρονέφρι, τρώω φρούτα, λαχανικά και ξεκινάω πάντα τη μέρα μου με φρέσκο χυμό πορτοκάλι.

2) Νευριάζω εύκολα, αλλά μου περνάει μέσα στα επόμενα 5 λεπτά. Η φωνή μου ανεβάζει πολύ εύκολα ένταση, που εύκολα ακούγομαι σε ολόκληρη την πολυκατοικία. Αν νευριάσω ή εκνευριστώ, το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος απέναντί μου είναι να μη μου πει τίποτα για 5 λεπτά, μετά θα είναι όλα καλά.

3) Μικρός ήθελα να γίνω από σκουπιδιάρης, μέχρι αστροναύτης και γυναικολόγος. Τελικά στράφηκα προς Πληροφορική, όμως τα τελευταία 2 χρόνια απασχολούμαι και σαν συντάκτης θεμάτων κινητής τηλεφωνίας αλλά και clubbing και νυχτερινής διασκέδασης γενικότερα σε περιοδικά και sites.

4) Το πρώτο μου site πριν από μερικά χρόνια είχε να κάνει με τον Παναθηναϊκό και το είχα σηκώσει στην Tripod. Γρήγορα απέκτησε μεγάλη επισκεψιμότητα και μεταφέρθηκε σε δικό του domain με τη χορηγία εταιρείας Πληροφορικής, για να σταματήσω τη λειτουργία του ενάμιση χρόνο αργότερα. Έκτοτε ξεκίνησα με το φιλαράκι μου τον Σωτήρη και μία ομάδα φίλων μας το Clubber.gr, ένα portal σχετικό με το clubbing στην Αθήνα περισσότερο, αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.

5) Οι 2 πρώτες δουλειές που έκανα ήταν προώθηση των υπηρεσιών τηλεφωνίας της Tellas και μετά στο τηλεφωνικό κέντρο μεγάλης εταιρείας στατιστικών ερευνών και δημοσκοπήσεων. Με μια πρόχειρη καταμέτρηση πρέπει να έχω συμμετάσχει στη διενέργεια πάνω από 250 δημοσκοπήσεων, οι περισσότερες από τις οποίες σχετικές με πολιτική, άλλες για θέματα αγοράς, αλλά και έρευνες για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το τι παράπονο έχω ακούσει από συνταξιούχους, αγρότες και άνεργους ηλικίας +/- 45-50 δε λέγεται. Επόμενος στόχος μου είναι να σπουδάσω δημοσιογραφία και να ασχοληθώ με το χώρο. Δύσκολος χώρος που απαιτεί γερό στομάχι, αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρω 🙂

Να ξεφύγω από τον «κανόνα» και να βάλω και ένα 6ο;

6) Διασκεδάζω από μπαράκια και dance clubs, μέχρι ρεμπετάδικα και μπουζούκια. Το clubbing όμως είναι το «σταθερό», αφού σχεδόν κάθε εβδομάδα δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάω σε 2-3 events. Αγαπημένο μου club ήταν το Venue στο on the rocks στη Βάρκιζα που δεν υπάρχει πια (κάθε εβδομάδα ήμουν εκεί)! Το καλύτερο και πιο «δυνατό» event που πήγα ήταν το καλοκαίρι στο Γήπεδο Ξιφασκίας με Tiesto, με 7.500 κόσμο, μοναδική ατμόσφαιρα και ωραία σκηνικά, με laser κλπ, στα πρότυπα των events που γίνονται στο εξωτερικό.

Αυτά!

Μην περιμένετε να taggάρω άλλους, αφού σχεδόν όλοι όσους έχω στα links μου, αλλά και τα blogs που διαβάζω στο Google Reader, έχουν συμμετάσχει ήδη στο tagging game!

Have a nice week!

Σχολιάστε

