Πέντε μέρες χωρίς adsl λόγω βλάβης

Γιατί έχω τόσες μέρες να bloggάρω;

Γιατί από τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2007 δεν έχω adsl! Τη Δευτέρα το πρωί εκεί που σέρφαρα μια χαρά ξαφνικά κόπηκε η σύνδεση. Λέω καμιά μικροδιακοπούλα θα είναι και κλείνω το pc. Το ξανανοίγω λίγες ώρες μετά (μεσημέρι) και πάλι δεν είχα adsl. Παίρνω τηλέφωνο στο Τμήμα Ταλαιπωρίας Πελατών Vivodi (13880).. Περιμένω.. Περιμένω.. Περιμένω.. Βαριέμαι να περιμένω άλλο και κλείνω το τηλέφωνο. Πάω για καφέ/φαγητό και επιστρέφω το βράδυ, ακόμα η σύνδεση δεν είχε αποκατασταθεί, οπότε και ξαναπαίρνω στο 13880. Περιμένω κάνα μισάωρο στην αναμονή, ώσπου απαντάει κάποια τεχνικός. Της λέω ότι δεν έχω σύνδεση από το πρωί. Μου λέει να βγάλω όλες τις τηλεφωνικές συσκευές του σπιτιού εκτός λειτουργίας και μου ζητάει το κινητό μου για να με καλέσει από εκεί. Με καλεί και μου λέει να κάνω reset το router. Κάνω reset, ξαναπερνάω username, password κλπ, αλλά η σύνδεση ακόμα down!

Θα το δηλώσω βλάβη, μου λέει. ΟΚ απαντώ και ρωτάω αν έχω πρόβλημα μόνο εγώ ή αν είναι γενικότερο, ενώ ρωτάω και σε πόσες μέρες θα αποκατασταθεί η σύνδεση. Μου λέει ότι μάλλον έχω μόνο εγώ πρόβλημα και ότι δε ξέρει πόσες μέρες θα πάρει η αποκατάσταση (σιγά μην ήξερε, εκεί πέρα κανείς δε ξέρει τίποτα)!

Περνάνε οι μέρες και η σύνδεση ακόμα down! Επιχείρησα να ξαναπάρω τηλέφωνο μέσα στη βδομάδα, αλλά μετά τα 15 λεπτά αναμονής βαριόμουν και το έκλεινα. Τελικά πήρα σήμερα, στα 33 λεπτά αναμονής απάντησε κάποιος, είπα ότι έχω δηλώσει βλάβη από τη Δευτέρα, μου ζητάει στοιχεία, κοιτάει, ναι μου λέει έχει πάει στις βλάβες, έχει βλάβη ο κόμβος. Πότε θα αποκατασταθεί ρωτάω, συνήθως μου λέει τέτοιες βλάβες παίρνουν 3-4 μέρες για αποκατάσταση, πιστεύει ότι από βδομάδα θα είναι οκ, χωρίς όμως να είναι και σίγουρος γιαυτό.

Anyway.

Ελπίζω μέσα στη βδομάδα να αποκατασταθεί η βλάβη γιατί θα τους πάρει και θα τους σηκώσει. Και θα κάνω και καταγγελία στην ΕΕΤΤ, γιατί εδώ και μερικούς μήνες χρεώνουν την κλήση στο 13880 προς 0,054 ευρώ/λεπτό χωρίς να το αναφέρουν στην αρχή της κλήσης. Να χρεώνουν κατά τη διάρκεια της συνομιλίας να πω ναι οκ, αλλά το να χρεώνουν και την αναμονή το θεωρώ απαράδεκτο. Η οποία αναμονή σχεδόν πάντα κυμαίνεται στα 30 λεπτά, είτε πάρεις καθημερινή πρωί/μεσημέρι/απόγευμα/βράδυ είτε πάρεις Σ/Κ πάντα μισή ώρα περιμένεις!

Άντε γιατί θέλω να ξεκινήσω και το δικό μου podcast

Σχολιάστε

