Πάνε τα μακριά μαλλιά… Τα΄κοψα!


Μετά από 8 μήνες (μπορεί και λίιιιιιιγο παραπάνω) αποχωρίστηκα τελικά τα μακριά μαλλιά μου…… Καιρό τώρα ήμουν κάθε μέρα σε δίλημμα σχετικά με αυτό το θέμα, να τα κόψω, να μη τα κόψω.. Τη μία μέρα ξυπνούσα και έλεγα «άστα λίγο ακόμα», την άλλη πάλι άλλαζα εντελώς γνώμη και έλεγα «θα πάω να τα κόψω να τα κάνω τόοοοοσο κοντά»!

Ε και τελικά δε πήγαινε άλλο, Κυριακή 31/12 το πρωί τηλέφωνο στο Maik Artistic Team κομμωτήριο της περιοχής μου για ραντεβού, ευτυχώς υπήρχε κενό και κλείνω για τις 5:00 το απόγευμα. 5 παρά κάτι είμαι εκεί και τι βλέπω… Να έχουν πάρει φωτιά τα σεσουάρ, να χτενίζονται γύρω στις 7 γυναίκες και να περιμένουν άλλες 15 και από άντρες only me!

Λούσιμο και η ώρα του.. εγκλήματος πλησιάζει!

Θυμίζω στο Νίκο (κομμωτή) ότι τελευταία φορά μου τα είχε «φάει» λίγο το καλοκαίρι και.. τώρα θα τα κόψουμε όλα, ή μάλλον σχεδόν όλα! Χμμμμ.. Θα κάνουμε κοντό κούρεμα, με μυτούλες από δω και από κει κι έτσι… Και φτιάξιμο από δω και πέρα μόνο με κερί και σε στεγνό μαλλί, όχι βρεγμένο, γιατί βαραίνει και πέφτουν!

ΟΚ, ό,τι πεις!

Happy New Year!!

Σχολιάστε

