Δίπλωμα αυτοκινήτου: Δεν λάδωσα και κόπηκα.

Σήμερα έδινα πορεία για το δίπλωμα οδήγησης. Πήγαμε με το εκπαιδευτικό γύρω στις 12:30 το πρωί στο Χολαργό. Ήμασταν εγώ και δύο κοπέλες που δίναμε από τη σχολή. Φτάνοντας κάναμε γύρω στα 30 λεπτά οδήγηση ο καθένας. Σήμερα ένιωθα ότι είχα οδηγήσει καλύτερα από κάθε άλλο μάθημα, ούτε μου έσβησε καθόλου και γενικά είχα αυτό που λέμε «αέρα». Οι κοπέλες πάλι είχαν αγχθεί αρκετά.

Γύρω στις 3:30 ήρθαν οι εξεταστές και ξεκινήσαμε όλοι με τα εκπαιδευτικά να πάμε Παπάγου (η εξέταση δεν έγινε τελικά Χολαργό όπως συνήθως, αλλά στου Παπάγου). Η σειρά μας άργησε λίγο να έρθει και βαρέθηκα να περιμένω. Από τη δική μας σχολή έδωσα εγώ πρώτος. Το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο στα δεξιά ενός μονόδρομου που είχε και stop. Μπαίνοντας μέσα οι εξεταστές κοιτούν τα χαρτιά και πριν ξεκινήσω ρωτάω που να πάω (αριστερά, δεξιά ή ευθεία); Μου απαντούν «ευθεία». Κάνω μία τιμονιά αριστερά και μία δεξιά και το φέρνω στο κέντρο του δρόμου και ξεκινάω. Προχωράω, με ρωτούν αν είμαι αγχωμένος, απαντάω όχι και συνεχίζω…

Πιο κάτω μου λένε «βρισκόμαστε σε μονόδρομο, αριστερά θα στρίψουμε», οπότε αμέσως εγώ ανάβω το αριστερό φλας και μετακινώ το αυτοκίνητο στα αριστερά του δρόμου και πιο κάτω στρίβω. Λίγο πιο κάτω υπήρχε εκπαιδευτικό αυτοκίνητο που έκανε μάθημα και αργούσε αρκετά να στρίψει, οπότε μου λέει ο ένας εξεταστής «μιας και αργεί αυτός, όταν στρίψει να κάνουμε τη γωνία;»

«Να την κάνουμε» του λέω εγώ και στρίβω δεξιά ανάβοντας και το δεξί φλας για να σταματήσω. Βάζω όπισθεν, σηκώνω χειρόφρενο (για σιγουριά, αφού ήμουν σε ψιλοκατηφορικό δρόμο), πατάω λίγο γκάζι, ανεβάζω λίγο συμπλέκτη, λύνω το χειρόφρενο και ξεκινάω να κάνω όπισθεν.. Σταματάω. Εκεί έχω αμφιβολία ότι γυρνώντας όλο το τιμόνι δεξιά για να κάνω την οπισθογωνία μπορεί να ανέβω στο πεζοδρόμιο, όπως και γίνεται, καβαλάω το πεζοδρόμιο. Σταματάω.

«Γιατί ρε Γιάννη, γιατί; Μια χαρά τα πήγαινες, ξεκίνησες πολύ καλά, οδηγούσες σωστά, μια χαρά, είχες και αέρα κλπ» μου λέει ο ένας από τους εξεταστές. Ε και εκεί σταμάτησε η εξέτασή μου. Κόπηκα.

Μετά έδωσε η άλλη κοπελιά (δεν είχε λαδώσει). Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο μου είπε μετά ότι ακόμα μιλούσαν για μένα, τα κλασικά, πήγαινα πολύ καλά, αλλά στην οπισθογωνία τα έκανα θάλασσα. Της έκαναν και εκείνης σχεδόν την ίδια διαδρομή και την είπαν να κάνει την ίδια οπισθογωνία, λέγοντάς της ότι εκεί κόπηκα εγώ, χε χε. Την έκανε και πριν την τελειώσει της είπαν να φύγει. Ίσως αν είχα σταματήσει πριν ανέβω πεζοδρόμιο και έκανα άλλο λίγο πίσω να την έκανα καλα. Βέβαια θα έχανα το 1 από τα 3 σταματήματα που επιτρέπονται στην οπισθογωνία, αλλά αν κι εμένα προς το τέλος μου έλεγαν να φύγω ίσως να μη χρειαζόμουν το τελευταίο σταμάτημα. Η κοπέλα έκανε και ένα παρκάρισμα και τελείωσε (πέρασε).

Η άλλη κοπέλα (λάδωσε) φυσικά πέρασε. Αν και όταν κάναμε οδήγηση και οι τρεις μαζί πριν την εξέταση έβλεπα ότι έκανε πολλά λάθη, αν και όπως είπε σε κάποια φάση πάτησε γκάζι αντί για φρένο, αν, αν, αν, τελικά πέρασε. Και όπως είπε θα κάνει κι άλλα μαθήματα με το δάσκαλο κλπ.. Ναι αμέ, καλά…

Δε πειράζει. Θα ξαναδώσω την επόμενη Παρασκευή.

Σχολιάστε

