Επιτέλους ξανά adsl!

Μετά από ενάμιση μήνα χωρίς adsl, εδώ και λίγες ώρες σερφάρω επιτέλους με τη νέα 2 Mbit adsl σύνδεσή μου! Όλα ξεκίνησαν όταν στις 10 Αυγούστου είπα να διακόψω την προηγούμενη σύνδεση που είχα (adsl ΑΡΥΣ 512), για να κάνω εκ νέου αίτηση ενεργοποίησης για σύνδεση adsl shared LLU (δίκτυο και σύνδεση Vivodi). Τι το ήθελα! Πέρασε κοντά ένας μήνας για να γίνει μόνο η διακοπή της προηγούμενης και η απελευθέρωση της γραμμής μου! Αιτία; Οι απορρίψεις από τον πΟΤΕ! Τελικά έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ευτυχώς είδα αποτέλεσμα, αφού λίγες μέρες μετά η απελευθέρωση έγινε. Μετά άντε περίμενε άλλες 10-15 εργάσιμες για την ενεργοποίηση.. Να γίνει και η μεικτονόμιση κλπ και φτάσαμε στις 3 Οκτωβρίου για να έχω ξανά adsl..

Το διάστημα που δεν είχα adsl όλα υπολειτουργούσαν: Δε μπορούσα να βρω πληροφορίες που ήθελα για τη δουλειά μου στο περιοδικό, δε μπορούσα να ασχοληθώ με την ανανέωση και το ανέβασμα υλικού στο νέο clubber.gr (Ε-Ε-Ερχεται σύντομα!), δε μπορούσα να ασχοληθώ με τα sites που δουλεύω, δε μπορούσα να διαβάζω blogs, δε μπορούσα να κατεβάσω τα αγαπημένα μου podcasts, δε μπορούσα να κατεβάσω emails με μεγάλα συννημένα αρχεία. Ή μάλλον μπορούσα να τα κάνω όλα τα παραπάνω αλλά με πολύ πολύ αργούς ρυθμούς!

Και φυσικά το διάστημα αυτό παραμέλησα και το blog μου. Το διάστημα αυτό όμως μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω διάφορα άλλα πράγματα, όχι ότι δεν την είχα παλαιότερα, απλά λέμε τώρα.. Καταρχήν ξεκίνησα και μαθήματα οδήγησης (πορεία, αφού τα σήματα τα πέρασα). Χθες έκανα το δεύτερο μάθημα και το πρώτο σε μεγάλο δρόμο. Βγήκα στην Αχαρνών. Εκεί μου άρεσε περισσότερο, με άλλα αυτοκίνητα μαζί, με μεγαλύτερη ταχύτητα, με περισσότερη κίνηση. Το πρώτο μάθημα, σε μικρά δρομάκια κάπου στους Αγίους Αναργύρους-Ανάκασα-κάπου εκεί τριγύρω) ήταν γεμάτο λαθάκια: Μπερδευόμουν με το συμπλέκτη/γκάζι, δεν είχα την αίσθηση της απόστασης από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεξιά μου, συχνά έμπαινα στο αντίθετο ρεύμα, να συνηθίσω να μη στρίβω απότομα, να μη μου σβήνει κλπ..

Όσο περνάνε τα μαθήματα νιώθω όλο και καλύτερα στο τιμόνι. Αυτό που είχε φάση ήταν στην Αχαρνών, να σταματάει λεωοφορείο σε στάση, να το προσπερνάνε όλοι (κάτι που απαγορεύεται αφού υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή στο οδόστρωμα) και μόλις έφτανα εγώ πίσω από το λεωφορείο ήμουν το μόνο αυτοκίνητο που περίμενε. Επίσης σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αν θέλεις να παρκάρεις δεν βγάζεις αλάρμ, αλλά φλας (δεξιό ή αριστερό ανάλογα με τη μεριά που θα παρκάρεις).

Αυτά τα ολίγα για σήμερα. Καλό μήνα

Σχολιάστε

