Γύρισα από διακοπές και είμαι εξοργισμένος με τη Vivodi

Γύρισα από το 2ο μέρος των διακοπών μου στη Σκόπελο, αλλά δυστυχώς που δε μπορώ να αναφερθώ σε αυτό το post στις διακοπές, γιατί με εξοργίζει κάτι άλλο! Και με εξοργίζει τρελά! Πάλι σε περιπέτειες μπήκα με την κυρά Vivodi.. Στις 10 Αυγούστου έκανα αίτηση διακοπής της προηγούμενης adsl σύνδεσής μου (vivodi σύνδεση, δίκτυο ΟΤΕ) και αίτηση για νέα ενεργοποίηση σύνδεσης με το dsl cube στα 2 Mbit (σύνδεση και δίκτυο Vivodi)..

Έκανα σχεδόν ταυτόχρονα τις 2 αιτήσεις (σημειώνοντας καθ΄ υπόδειξη της Vivodi στη νέα αίτηση ότι εκκρεμεί αίτηση διακοπής της προηγούμενης) έτσι ώστε όσο θα λείπω διακοπές να «τρέχουν» οι διαδικασίες, ελπίζοντας ότι γυρίζοντας από τις διακοπές να είναι έτοιμη.. Αλλά λάθος ήλπιζα, αφού οι διαδικασίες τρέχουν με ρυθμούς χελώνας, μη πω και πιο αργά!

Χθες (Δευτέρα) πέρασα 2 ώρες στο τηλέφωνο, αφού η Vivodi και ο ΟΤΕ με είχαν κάνει μπαλάκι! Τη μία μου λένε στη Vivodi ότι ο ΟΤΕ απέρριψε το αίτημα παράδοσης της γραμμής επικαλούμενος τεχνικούς λόγους αδυναμίας της γραμμής μου! Ρωτάω λοιπόν στη Vivodi πώς αντέδρασαν σε αυτό και εδώ πήρα αρκετές απαντήσεις (κάθε φορά που έπαιρνα τηλέφωνο εισέπρατα και διαφορετική απάντηση!): Άλλος μου είπε ότι πρέπει να περάσουν άλλες 10 μέρες για να ξανακάνουν το αίτημα, άλλη μου είπε ότι δεν έκαναν τίποτα και περιμένουν ειδοποίηση από τον ΟΤΕ.. Χέσε μέσα δηλαδή! Όταν τους ρώτησα τι σημαίνει «τεχνικοί λόγοι αδυναμίας της γραμμής» μου είπαν ότι δε ξέρουν, καθώς ο ΟΤΕ δε τους γνωστοποίησε περισσότερα στοιχεία.

Επόμενο βήμα: Παίρνω το 134 του ΟΤΕ, μιλάω με εκπρόσωπο, του λέω ότι έχω αυτό το πρόβλημα και από τη Vivodi μου λένε τα παραπάνω. Χτυπάει το νούμερό μου στον υπολογιστή και μου λέει ότι έχω adsl δίκτυο και αυτό δεν είναι ο ΟΤΕ, αφού αν ήταν το δίκτυο του ΟΤΕ θα φαινόταν, ενώ όταν έχεις δίκτυο adsl άλλης εταιρείας δε βλέπουν ποια εταιρεία έχεις. Μα, λέω, από τη Vivodi μου λένε άλλα. «Σας κοροϊδεύουν» μου λέει.

Ξαναπαίρνω στη Vivodi, περιμένω πάλι στην αναμονή, απαντά γλυκύτατη κοπελίτσα. Της λέω όλα τα παραπάνω. «Μισό λεπτό να κοιτάξω» μου λέει. Κοιτάει και αυτή δε μου λέει τίποτα από τα παραπάνω. Απλά μου λέει ότι περιμένουν να κάνει να αποδεσμεύσει ο ΟΤΕ τη γραμμή μου και να την παραδόσει στη Vivodi. Άλλα ντ΄ άλλα κουτρουβάλα της Παρασκευής το γάλα δηλαδή.

«Μα ρε παιδιά, εσείς κάθε φορά μου λέτε άλλη αιτιολογία καθυστέρησης και πάμε από το ένα 10ήμερο στο άλλο. Και σας παίρνω και ανά 2 ημέρες τηλέφωνο» της λέω.

«Όχι, όλοι οι εκπρόσωποι στο ίδιο πρόγραμμα έχουμε πρόσβαση», μου απαντά.

Ζητάω να μου στείλουν με φαξ ή email ένα έγγραφο με το αναλυτικό ιστορικό των κινήσεων που έχουν γίνει από τη Vivodi για την ενεργοποίηση της σύνδεσής μου. Μου λένε να στείλω φαξ φωτοτυπία ταυτότητας μαζί με το αίτημά μου και θα μου το στείλουν.

Στο τέλος ζητάω να μιλήσω με κάποιον επόπτη, γιατί δε βγάζω άκρη. Μου λέει ότι και ο επόπτης τα ίδια θα μου πει. Επιμένω, περιμένετε μου λέει. Μετά από λίγο μου ζητάει ένα τηλέφωνο για να με καλέσει εκείνος σε λίγο. Αφήνω και σταθερό και κινητό. Έχουν περάσει πάνω από 6 ώρες και δε κάλεσε κανείς.

Μόλις έχω στα χέρια μου το έγγραφο με το ιστορικό κινήσεων της εταιρείας όσον αφορά την ενεργοποίηση της νέας adsl μου, θα το επισυνάψω σε μία επιστολή-καταγγελία και θα αποσταλούν στην Ε.Ε.Τ.Τ. και σε όλα τα περιοδικά Πληροφορικής.

Για ό,τι νεότερο σας κρατώ ενήμερους!

Γύρισα από διακοπές και είμαι εξοργισμένος με τη Vivodi

Σχολιάστε

