Ένας χρόνος blogging


..Ή μάλλον περίπου ένας χρόνος blogging! Καθώς χάζευα πριν λίγο διάφορα blogs και διάβαζα παλαιότερα κείμενα, λέω για να δω πότε ξεκίνησα εγώ.. Και βλέπω ότι τα πρώτα post γράφτηκαν (ή μάλλον τα έγραψα) τον Ιούνιο του 2005. Να το σημερινό -επετειακό- post λοιπόν!

Αν και για να είμαι πιο ακριβής το blogging το είχα ξεκινήσει από νωρίτερα, αλλά όχι σε «official» blog, αλλά σε μία σελίδα που υπήρχε στο προσωπικό μου site με τίτλο «Ημερολόγιο».

Από εκεί ξεκίνησα, εδώ συνέχισα.

Ποτέ δεν πιέστηκα να γράψω κάτι για να το διαβάσει ο κόσμος, όλες τις φορές που έκατσα στα πλήκτρα για να γράψω κάτι μου έβγαινε αυθόρμητα, όταν δεν είχα τι να γράψω απλά δεν έγραφα (και ας έπεφταν τα hits)! Υπήρξαν βέβαια και στιγμές που κυκλοφορώντας κάπου έξω μακριά από το pc ψιλοσκεφτόμουν για τι θέμα να γράψω στο blog κλπ..

Αυτά! Happy birthday to my blog λοιπόν, λίγες μέρες πριν τα «κανονικά» μου γενέθλια!

Ένας χρόνος blogging

Σχολιάστε

