Καθυστέρηση πληρωμής για κατασκευή site

Νιώθω τρελή οργή. Γιατί; Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή.

Ο Τ. πριν από ενάμιση περίπου μου είπε για μία φιλική του οικογένεια η οποία διατηρεί μία ατομική τουριστική επιχείρηση (ενοικιαζόμενα δωμάτια) σε κάποια περιοχή της Ελλάδας και θέλουν ένα website. Μου λέει αν θέλω να το κάνω, λέω το ΟΚ και με παίρνουν τηλέφωνο για τα περαιτέρω.

Μιλάμε, τους ρωτάω τι υλικό θα βάλουμε, σε πόσες γλώσσες θα γίνει, αν θέλουν να μπει κάποια φόρμα για online κράτηση δωματίων κλπ. Από το πρώτο τηλεφώνημα η X με πίεζε να της πω πόσο θα στοιχίσει και πόσο καιρό θέλω για να το ετοιμάσω. Της λέω ότι για ευνόητους λόγους δε γίνεται να της πω πόσο θα στοιχίσει από το πρώτο τηλεφώνημα χωρίς να ξέρω τι υλικό στο περίπου θα περιέχεται στο site καθώς και ότι ο χρόνος κατασκευής του «παίζει» από 15 μέρες μέχρι 1 μήνα.

Ξαναμιλάμε άλλη μέρα, ξανά οι ίδιες ερωτήσεις. Επειδή από ότι είδα δεν θα έμπαινε πολύ υλικό της λέω ότι το site θα κοστίσει πάνω από x ευρώ και κάτω από y ευρώ. Μου λέει ότι επίγεται και το θέλει σε μία βδομαδούλα. Προσπαθώ να την πείσω να βάλει περισσότερο υλικό (πχ στοιχεία για την περιοχή, εικόνες από τα δωμάτια κλπ) όχι για να της πάρω περισσότερα χρήματα, αλλά γιατί έτσι θα τραβήξει περισσότερους τουρίστες.

Δεν της παίρνω προκαταβολή. Αργεί να μου στείλει όλο το υλικό. Οι μέρες περνούν, το site ολοκληρώνεται. Είχαν κατοχυρώσει ένα domain, το οποίο όμως δε μπορεί να δουλέψει (δεν έχουν κάποια στοιχεία, δε ξέρω τι σκατά έκαναν). Κατοχυρώνουν άλλο. Ενεργοποιείται. Το site ανεβαίνει.

Στέλνω email για να το δούν και να με εξοφλήσουν. Παίρνω και τηλέφωνο την άλλη μέρα. Δεν απαντάει κανείς. Το ίδιο επί 3-4 μέρες. Δε την έβρισκα. Τη βρίσκω μετά από 5 μέρες, της λέω ότι τέλειωσα και να μου καταθέσει τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ναι μου λέει, θα το κάνει αύριο (το αύριο ήταν την προηγούμενη Πέμπτη). Περνάει το σαβ/κο και τα χρήματα δε μπήκαν ακόμα.

Τσεκάρω το λογαριασμό μου σήμερα και βλέπω ότι είχαν μπει τα χρήματα, αλλά όχι όλα. Έλειπαν 150 ευρώ. Την παίρνω τηλέφωνο. Ακολουθεί ο εξής διάλογος:
– Καλά, κάθε μέρα στην τράπεζα είσαι; (όλο ειρωνία)
– Όχι, αλλά τσεκάρω με την καρτούλα μου στα ΑΤΜ.
– Καταθέσατε τα χρήματα;
– Ναι σου έβαλα τα x ευρώ.
– Μα είχαμε πει y ευρώ, δεν βάλατε όλο το ποσό.
– Ναι, σου είχα πει ότι θα βάλουμε και 4-5 φωτογραφίες από το καινούριο κτίριο, όταν τις βάλεις και αυτές τότε θα σου πληρώσω όλο το ποσό.

Στο σημείο αυτό τρελαίνομαι. Ναι μου είχε πει για τις 4-5 φωτο τις οποίες ενώ κανονικά έπρεπε να πληρωθώ εξτρά για να τις βάλω, λόγω του ότι είναι γνωστή του φίλου μου της είχα πει ότι θα τις βάλω τσάμπα. Της εξηγώ ότι το website ολοκληρώθηκε και όπως εγώ ήμουν εντάξει απέναντί της έχω την απαίτηση να είναι και αυτή εντάξει απέναντί μου.

Μετά άρχισε να ωρίεται και να μου λέει «Πώς μιλάς έτσι ρε Γιάννη, με καμιά εταιρεία μιλάω ή με τον Ωνάση; Φοβάσαι μήπως είμαστε απατεώνες και σου φάμε τα λεφτά» και άλλα τέτοια.

Ό,τι πρέπει δηλαδή για να γίνω κανονικά τούρμπο. Ενώ κανονικά έπρεπε να της τα «χώσω» κανονικά συνέχισα να μιλάω στον ίδιο τόνο και να είμαι ευγενικότατος. Της εξηγώ ότι εγώ ήμουν εντάξει, ότι ενώ κανονικά έπρεπε να πάρω και προκαταβολή από αυτή δε πήρα τίποτα, ολοκλήρωσα το site σε χρόνο dt, καθυστέρησαν να μου στείλουν το υλικό και γενικά τους κυνηγούσα όποτε ήθελα κάποια πληροφορία κλπ και της τονίζω ότι ενώ το site ανέβηκε πριν από 7-8 μέρες άργησε πολύ να καταθέσει τα χρήματα για την εξόφλησή μου.

Εκεί άρχισε να μου λέει πάλι μαλακίες, ότι «ξέρεις τι είχα εγώ τόσες μέρες» και άλλα παρόμοια. Δεν με ενδιαφέρει τι είχε, εγώ ήμουν εντάξει στο ακέραιο απέναντί της και απαιτώ το ίδιο και από αυτήν. Έτσι μου ΄ρχεται να κατεβάσω το site, να της επιστρέψω τα χρήματα και να πάει στο καλό.

Πάω για καφέ 😉

Σχολιάστε

