Οι εταιρίες πυραμίδες μου χτυπούν την πόρτα;

Πριν από λίγο κοιτάω το κινητό μου και είχα 7 αναπάντητες από ένα φίλο.. όχι πολύ κοντινό. Στο καπάκι μου ΄ρχεται και μήνυμα από τον ίδιο που έλεγε «Σήκωσέ το έχω να σου πω κάτι σημαντικό»!

Με ξαναπαίρνει και απαντάω. Τον ρωτάω τι είναι αυτό το τόσο σημαντικό και τι μου λέει; Ότι έχει να κάνει με μια επιχείρηση, ότι είναι κάτι σημαντικό, ότι θα μπει και αυτός σε αυτή την επιχείρηση και αν θέλω να δώσει το τηλέφωνό μου σε έναν να με πάρει να μου τα πει. Φυσικά και του είπα ΟΧΙ να μη τολμήσει και δώσει το τηλέφωνό μου ούτε άλλα στοιχεία μου πουθενά. Αυτός επέμενε, αλλά του είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι.

Από τα λίγα λεπτά που συνομιλήσαμε κατάλαβα ότι μάλλον του έχουν κάνει μία ωραιότατη πλύση εγκεφάλου και ότι πιθανότανα από πίσω βρίσκονται οι γνωστές «πυραμίδες»..

Μετά από λίγα λεπτά βλέπω κλήση από αριθμό που δε ξέρω. Δεν απαντάω. Μετά στο καπάκι μήνυμα από τον φίλο μου που έλεγε «εγώ είμαι σήκωσέ το». Στο επόμενο τηλεφώνημα απαντάω, ήταν αυτός. Άκουγα κόσμο από μέσα, μου ΄λεγε τα ίδια, αν ενδιαφέρομαι κλπ κλπ.. Μετά από λίγο μου δίνει τον «υπεύθυνο».. Μου μιλάει αυτός, ψύχρα εγώ.

Με ρώταγε με τι ασχολούμαι κλπ.. Φυσικά του απαντούσα πολύ γενικά πράγματα.. Μου λέει ότι ασχολείται με ιδιωτικό franchising και κάτι τέτοια και στήνει επιχειρηματικές ομάδες και σε μία τέτοια θα μπει και ο φίλος μου, τον οποίο σύστησε σε αυτόν κάποιος άλλος, τον οποίο άλλο είχε συστήσει κάποιος άλλος κλπ.. «Πυραμίδες» καραμπιμάτες δηλαδή.

Του κάνω εγώ την ερώτηση: Με τι θα ασχολούνται οι επιχειρηματικές ομάδες που μου λες; Φυσικά ο τύπος απέφευγε να μου απαντήσεις και μου ΄λεγε αρλούμπες. Του ξανακάνω την ερώτηση αλλά πιο λιανά αυτή τη φορά.

«Με τι θα ασχολούνται αυτές οι επιχειρηματικές ομάδες; Θα πουλάνε πατάτες; Θα πουλάνε κάτι άλλο; Τι θα κάνουν;» τον ρωτάω.

Ε, μου λέει, αυτά αν ενδιαφέρεσαι θα τα πούμε από κοντά, αλλιώς μη χάνω το χρόνο μου. Όχι του λέω, δεν ενδιαφέρομαι. Και μετά κλείσαμε.

Και σκέφτομαι εγώ τώρα. Ο «φίλος» μου, ο Γ., μαλάκας ήταν πάντα, αλλά για τόσο μαλάκα ώστε να μπλεχτεί τώρα σε κάτι τέτοιο δε τον είχα.

Και όσοι δε ξέρετε για τις «Πυραμίδες» ρίξτε μια ματιά εδώ. Πραγματικά τα παιδιά πίσω από αυτό το σάιτ έχουν κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Ανοίχτε τα μάτια σας.

Σχολιάστε

