Στο Club 22 δεν ξαναπατάω

Όλα έχουν και τα όριά τους. Αλλά κάποιοι τα ξεπερνάνε διαρκώς. Χθες έπαιξε στο club 22 ο Γερμανός dj της techno Sven Vath. Πήγα με την παρέα μου. Ήμουν στη guest list της Trust Entertainment που οργάνωνε το event. Η είσοδος όμως για το συγκεκριμένο event ήταν 35 ευρώ (και όχι 30 όπως αναγράφει το site του εν λόγω club). Μέχρι εδώ όλα καλά.

Το άσχημο είναι αλλού: Το νερό δεν προσφερόταν δωρέαν, αλλά στην εξωφρενική τιμή των 3 ευρώ. Δε λέω τίποτα άλλο, βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας. Είναι δυνατόν να έχεις 35 ευρώ είσοδο και να ζητάς και 3 ευρώ για το μικρό μπουκαλάκι νερό??? Είναι ή δεν είναι τρελή αισχροκέρδεια αυτή???

Εκτός αυτού ο εξαερισμός στο χώρο υπολειτουργούσε, για να μην πω ότι δεν λειτουργούσε καθόλου. Ήταν σαν να ήσουν σε σάουνα ντυμένος. Και η όλη οργάνωση αίσχος. Τα ποτά σε πλαστικά ποτηράκια κλπ. Ό,τι μπορούσαν δηλαδή έκαναν για το εύκολο κέρδος.

Είχα ξαναπάει club 22 το καλοκαίρι σε άλλο event. Τότε το νερό κόστιζε 2 ευρώ. Μάλιστα είχα έρθει σε επικοινωνία μαζί τους μέσω email για να διαμαρτυρηθώ και μου είχαν απαντήσει ότι θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν όπου μπορούν χαμηλές τιμές. Μου είχαν πει δε ότι σε άλλα μαγαζιά το νερό κοστίζει παραπάνω, πράγμα που για συγκεκριμένα μαγαζιά που μου ανέφεραν δεν ισχύει (τουλάχιστον όσες φορές έχω βγει στα μαγαζιά που μου ανέφεραν δε μου ζήτησαν ποτέ ούτε 10 λεπτά για νερό).

Μετά λέμε ότι δεν πάει καλά η club scene εδώ στην Ελλάδα. Εμ πως να πάει όταν υπάρχουν μερικοί που το μόνο που τους νοιάζει είναι να γεμίσει η τσέπη τους όσο πιο γρήγορα γίνεται και τίποτα άλλο ???

Πρέπει να ξυπνήσουμε κάποια στιγμή. Εγώ club 22 δεν ξαναπατάω!

Στο Club 22 δεν ξαναπατάω

Σχολιάστε

