Σεβασμός

Σεβασμός στα ΑΜΕΑ
Εδώ και πολλούς μήνες ο Δήμος Αθηναίων έχει τοποθετήσει κάγεκλα κατά μήκος κεντρικών δρόμων (πχ Αχαρνών) στα πεζοδρόμια. Στις διασταυρώσεις έχει αφήσει ανοιχτό ένα μέρος του πεζοδρομίου, έτσι ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν από το πεζοδρόμιο άτομα με ειδικές ανάγκες τα οποία κινούνται με ειδικό αναπηρικό αμαξίδιο. Ε σχεδόν κάθε μέρα το πρωί που πηγαίνω στη δουλειά μου βλέπω αυτοκίνητα να έχουν παρκάρει σε εκείνο το σημείο, εμποδίζοντας έτσι τα άτομα με αμαξίδιο να ανέβουν στο πεζοδρόμιο. Βρε ηλίθιε, θα ήθελες να ήσουν στη θέση του και να σου κόβουν την πρόσβαση στο πεζοδρόμιο; Πολύ το χαίρομαι πάντως όταν το απόγευμα επιστρέφοντας σπίτι βλέπω στο παρμπρίζ αυτών των αυτοκινήτων μία κλήση! Καλά να πάθετε κύριοι! Το παραπάνω απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που παρατούν τα αυτοκίνητά τους για ολόκληρη μέρα ή για πολλές ώρες, καταλαβαίνω να σταματήσεις για λίγα λεπτά για κάποια δουλειά κλπ, αλλά αν σκοπεύεις να το αφήσεις για πολλές ώρες γιατί δε ψάχνεις λίγο παραπάνω για μία «κανονική» θέση στάθμευσης;

Σεβασμός στον Αγιο Δημήτριο
Όχι δεν εννοώ τον «Αγιο», αλλά το σταθμό του μετρό στον Αγιο Δημήτριο. Κάθε μέρα, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ πάντα μπροστά στις στάσεις των λεωφορείων βλέπεις σταθμευμένα ταξί, αυτοκίνητα, φορτηγά και δε συμμαζεύεται! Με αποτέλεσμα οι 3 λωρίδες να γίνονται 2 και να υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ατυχήματος, αφού τα λεωφορεία δε μπορούν να σταματήσουν στη δεξιά λωρίδα. Δε πα να ρχεται λεωφορείο που ξέρουν ότι κάνει στάση εκεί, στα @@ τους οι οδηγοί των ΙΧ που έχουν αράξει μπροστά στη στάση ακριβώς. Φυσικά όταν εμφανίζεται κάνας γερανός του ΟΑΣΑ ή της Τροχαίας εξαφανίζονται όλοι αμέσως.

Σεβασμός στους γείτονες
Πριν από ένα μήνα περίπου μου έστειλε ο Agent Greg το δίσκο που κυκλοφόρησε πρόσφατα σπίτι μου με συστημένο μέσω των ΕΛΤΑ. Ο δίσκος έφυγε μεν από εκείνον, στα χέρια μου δε δεν έφτασε ποτέ. Γιατί; Ο ταχυδρόμος τον έφερε σπίτι, δεν ήταν κανείς να παραλάβει το δέμα και έτσι άφησε το γνωστό «χαρτάκι», με το οποίο πας στο ταχυδρομείο της περιοχής σου για να παραλάβεις το δέμα. Οι μέρες περνούσαν και.. τίποτα. Έτσι, μιλώντας μαζί του μου είπε πότε τον έστειλε και τον αριθμό της αποστολής. Παίρνω στο ταχυδρομείο, κοιτούν, μου λένε ότι μου άφησαν χαρτάκι την τάδε ημερομηνία (εγώ δε το είδα ποτέ) για να πάω να το παραλάβω, ξανακοιτούν αν είναι εκεί για να πάω, αλλά είχε επιστραφεί, αφού είχε περάσει περίπου ένας μήνας. Τι συνέβη; Πολύ απλά κάποιος μ@λ@κ@ς από την πολυκατοικία μου πήρε το χαρτάκι. Γιατί βρε βλάκα; Και που το πήρες τι θα το κάνεις; Τελικά συνάτησα τον Greg (Γρηγόρη) στο Playroom την Παρασκευή όπου έπαιζε και μου τον έδωσε εκεί!

Σεβασμός

Σχολιάστε

