Χρόνια (μου) πολλά !!!

Καταρχήν χρόνια μου πολλά, πολύχρονος, ό,τι επιθυμώ, να είμαι πάντα καλά, ευτυχισμένος, υγιής, να βγάζω πολλά λεφτά κλπ κλπ! Επίσης χρόνια πολλά σε όλους τους Γιάννηδες και τις Ιωάννες, που υπάρχουν πολλοί! Αλλωστε τι λέει η παροιμία? Σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει! Ξέρω, ξέρω, υπάρχουν και άλλες, αλλά εγώ αυτή ήθελα να θυμηθώ σήμερα!

Σάββατο σήμερα και εκτός από ημέρα της γιορτής μου είναι και προτελευταία ημέρα διακοπών. Από Δευτέρα… τα κεφάλια μέσα! Επιστροφή στη σχολή, επιστροφή στη δουλειά, στις υποχρεώσεις κλπ… Καλές ήταν οι 15 μέρες καθισιό… Δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι από βδομάδα θα ξυπνάω στις 8:30 (και όχι στις 12), ότι θα έχω τρέξιμο all day και δε θα μπορώ να βολτάρω για καφέ κλπ ό,τι ώρα ήθελα όπως έκανα στις γιορτές…

Αλλά, όλα μια συνήθεια είναι τελικά…

Χρόνια (μου) πολλά !!!

Σχολιάστε

