Έκδοση αστυνομικής ταυτότητας

Χρειάστηκε κανείς σας να βγάλει ταυτότητα τελευταία; Έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Πλέον δεν περιμένεις 6 μήνες να σου ετοιμάσουν την ταυτότητα, αλλά την παίρνεις αυθημερόν. Βέβαια πρέπει να πας να στηθείς στο τμήμα από τις 6:30 το πρωί για να πιάσεις καλή θέση στην ουρά, αφού εξυπηρετούνται γύρω στα 15 άτομα κάθε μέρα μόνο.

Με αφορμή την έκδοση της ταυτότητας της αδερφής μου σας περιγράφω πως έχει η κατάσταση: Πήγε η μάνα μου κατά τις 6:30 να περιμένει στην ουρά, γιατί ο κόσμος που μαζεύεται είναι πολύς. Γύρω στις 8:00 δίνουν τα νουμεράκια και αν είσαι μέσα στους «τυχερούς» 15 που πήγαν από τα χαράματα για να πιάσουν θέση θα εξυπηρετηθείς, αλλιώς ξαναπάς άλλη μέρα. Παίρνει η μάνα μου νουμεράκι, πάει και η αδερφή μου μετά από λίγο από το τμήμα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Με την έκδοση ταυτοτήτων σε αυτό το τμήμα (για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω ποιο) είναι επιφορτισμένος μόνο ένας αστυνομικός, ο οποίος πάντως ήταν πολύ εξυπηρετικός.

Καθώς αποχωρούσαν η μάνα μου με την αδερφή μου από το τμήμα κάνει η μάνα μου στην αδερφή μου «3 ώρες ακριβώς κάναμε» και επειδή ήταν στο ασανσέρ μαζί με έναν αστυνομικό που κατέβαινε κάτω και άκουσε την κουβέντα απαντάει «είδατε εξυπηρέτηση η Ελληνική Αστυνομία? Μόνο 3 ώρες κάνατε! Πείτε ότι πήγατε για καφέ, θα κάνατε λιγότερο από 3 ώρες» ???

Σχολιάστε

