Και ο άγιος φοβέρα θέλει [Vivodi]

Προχθές μου έλεγαν στη Vivodi ότι το modem για την ADSL θα μου το στείλουν την επόμενη εβδομάδα, αφού είχαν έλλειψη. Μετά από αλεπάλληλα τηλεφωνήματα και ενώ άλλες κοπέλες ήξεραν ότι θα καλυφθεί η έλλειψη την επόμενη εβδομάδα και άλλες μου έλεγαν ότι δεν ήξεραν πότε θα έχω το modem, έλαβα τελικά σήμερα το πρωί (πριν από 1 ώρα) το modem και έτσι τώρα σερφάρω με ADSL !!!

Βέβαια μου κάνει εντύπωση πως σήμερα το πρωί τους πήρα πάλι τηλέφωνο να δω τι γίνεται. Μου ζήτησε η κοπελιά να της δώσω ένα τηλέφωνο για να με καλέσει εντός μίας ώρας να μου πει πότε θα μου στείλουν το modem, τι γίνεται τέλος πάντων.

Και μετά από λίγο χτυπάει το κουδούνι και ήταν ο courier της Speedex που μου έφερε το modem.

Μήπως έπαιξε ρόλο ότι προχθές τους «φοβέρισα» ότι θα στείλω επιστολή διαμαρτυρίας σε όλα τα περιοδικά Πληροφορικής στην Ελλάδα και ότι θα τους κράξω παντού;;;

Τι να πω… Happy Christmas!

Σχολιάστε

