Γυναίκες οδηγοί λεωφορείων

Τελευταία βλέπω όλο και συχνότερα γυναίκες οδηγούς λεωφορείων στην Αθήνα. Και πολύ μου αρέσει. Πολλοί αντιμετωπίζουν τις γυναίκες οδηγούς κάπως υποτιμητικά. Πολλές από τις οδηγούς που έχω πετύχει στις μετακινήσεις μου με λεωφορεία τις θεωρώ πολύ καλύτερες από αρκετούς «οδηγάρες» άντρες.

Έχω τη συνήθεια να μπαίνω στο λεωφορείο από τη μπροστινή πόρτα και να στέκομαι στο μπροστινό μέρος των λεωφορείων. Έτσι ορισμένες φορές παρατηρώ και τη συμπεριφορά των οδηγών γενικά. Οι γυναίκες που έχω πετύχει να οδηγούν λεωφορεία είναι πιο ήρεμες, πιο προσεκτικές στην οδήγηση και μου προξενούν γενικά καλή εντύπωση.

Και το κυριότερο: Ποτέ δεν έχω πέσει σε γυναίκα οδηγό που να περιμένω στην μπροστινή πόρτα και να μη μου ανοίξει, κάνοντάς μου νόημα να μπω στο λεωφορείο από τη μεσαία. Ενώ άντρες οδηγοί το κάνουν αρκετοί. Και εκεί εξοργίζομαι.

Σχολιάστε

