Κλείστε τους!

Χθες βράδυ ήμουν μέσα (σπίτι) και τελειώνοντας κάτι δουλίτσες στον υπολογιστή, άνοιξα την TV να δω την εκπομπή «Αποδείξεις» του Νίκου Ευαγγελάτου. Είχα ακούσει ότι με τις εκπομπές του θα χάσουν πολλοί τον ύπνο τους. Και περίμενα ότι θα ασχοληθεί με παρόμοια θέματα με αυτά που παρουσίαζε και στο Τετ-Α-Τετ πέρυσι στο Alter.

Πράγματι χθες ασχολήθηκε με τα «εστιατόρια». Το έβαλα σε εισαγωγικά, γιατί αυτά που είδαμε χθες μόνο εστιατόρια δεν ήταν. Και τι δεν είδαμε χθες:
– Μουχλιασμένα προϊόντα
– Είδη που έχουν λήξει εδώ και χρόνια
– Κατσαρίδα σε κουζίνα ξενοδοχείου
– Μυρμήγκια σε πάγκους μαγειρίου
– Και άλλα πολλά…

Καλά θα μου πείτε, τον Ευαγγελάτο περίμενες να στα δείξει; Μήπως δεν είμαστε όλοι (άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο) υποψιασμένοι όταν πάμε για φαγητό σε ταβέρνες κλπ.

Το καλοκαίρι στη Σκόπελο (κατάγομαι από εκεί) ο ξάδερφός μου δούλευε σερβιτόρος σε ταβέρνα. Θέλετε παρόμοια περιστατικά; Πάμε να δείτε…

1) Σέρβιραν σε μία οικογένεια παστίτσιο το οποίο είχε «ξινίσει». Το οποίο παστίτσιο προοριζόταν για το παιδάκι της οικογένειας. Το δοκίμασε η μητέρα και όταν αντιλήφθηκε ότι το παστίτσιο θα έπρεπε να βρίσκεται στα σκουπίδια και όχι στο πιάτο τους, απείλησε τον εστιάτορα ότι αν πάθει κάτι το παιδάκι θα του κάνει μήνυση, ευτυχώς για το παιδάκι δεν έπαθε τίποτα, η ταβέρνα όμως λειτουργεί ακόμη.
2) Οι σερβιτόροι συνήθως έτρωγαν στην ταβέρνα το μεσημεράκι. Ε, μια μέρα έδωσαν στον ξάδερφό μου κοτόπουλο, το οποίο και αυτό θα έπρεπε να βρισκόταν στα σκουπίδια. Αποτέλεσμα: Ο ξάδερφός μου ήταν χάλια την επόμενη μέρα.

Μου έχει αναφέρει και άλλα περιστατικά, τα οποία για να τα περιγράψω χρειάζομαι ένα blog μόνο για αυτά. Χαρακτηριστικό είναι ότι απ΄ ότι έμαθα οι Σκοπελίτες δεν πολυ-πήγαιναν στην ταβέρνα αυτή για να φάνε, κάτι θα ήξεραν. Και το διαπίστωσα κι εγώ, αφού όσες φορές περνούσα καμιά βόλτα από εκεί έβλεπα μόνο τουρίστες.

Ένα έχω να πω: Κλείστε τους !!! Αυτοί οι άνθρωποι που σερβίρουν ληγμένα, ξαναζεσταμένα κλπ είναι επικίνδυνοι. Και εκτός αυτού ντροπιάζουν και τους ευσυνείδητους εστιάτορες, οι οποίοι θέλω να πιστεύω ότι είναι και οι περισσότεροι.

Κλείστε τους!

Σχολιάστε

