«Ζητώ να μου χαρίσουν…»

Όπως έγραψα σε άλλο post που βλέπετε παρακάτω, αυτές τις μέρες ψάχνω για δουλειά. Έτσι και σήμερα πήρα τη Χρυσή Ευκαιρία και άρχισα το ξεφύλλισμα… Δε βρήκα τίποτα μου να μου τραβήξει το ενδιαφέρον, αλλά το θέμα δεν είναι εδώ.

Έριξα μια ματιά και στα άλλα κομμάτια της εφημερίδας, εκεί όπου υπάρχουν αγγελίες κινητών τηλεφώνων, ζώων, παιχνιδιών κλπ. Προχωρώντας λοιπόν προς το τέλος (πριν τις τσοντοαγγελίες – ε
συγνώμη τις αγγελίες όπου ρουμάνες ρωσίδες μολδαβές ζητούν γνωριμία ώριμου κυρίου εννοώ) είδα την κατηγορία «Χαρίζονται αντικείμενα» και λίγο πιο πέρα την υποκατηγορία «Ζήτηση».

Το τι διάβασα εκεί μέσα δε λέγεται. Παραθέτω μερικές:

– ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ σε καλή κατάσταση, για κυκλοφορία, ζητώ να μου
χαρίσουν. Τηλ 6993 xxxxxx

– ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ σε καλή έως μέτρια κατάσταση, ζητώ να μου
χαρίσουν. Τηλ 6945 xxxxxx

– ΓΟΥΝΑ γυναικεία, Νο 46 ή 54, ζητώ να μου χαρίσουν. Τηλ 210
xxxxxxx

– DRUMS, ζητώ να μου χαρίσουν. Τηλ 210 xxxxxxx

– ΕΝΥΔΡΕΙΟ μουσικά όργανα, μεγάλη τραπεζαρία, βίντεο,
τηλεόραση και Η/Υ ζητώ να μου χαρίσουν. Τηλ 210 xxxxxxx

– ΖΗΤΩ να μου χαρίσουν Η/Υ ή Laptop, με λειτουργικό XP. Τηλ 693
xxxxxxx

– ΖΗΤΩ να μου χαρίσουν jeep για αγροτικές εργασίες. Τηλ 697
xxxxxxx

– ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟΥ είδη, καρέκλες, τραπέζια, ψυγεία κλπ, ζητώ να
μου χαρίσουν. Τηλ 697 xxxxxxx

Και εγώ ζητώ να μου χαρίσουν:
– Ferrari 360 (κόκκινη)
– Jeep Grand Cherokee (grand, όχι σκέτο cherokee!)
– Ιδιωτικό lear jet
– Βίλλα στην Εκάλη
– και πολλά άλλα…

Θα μου τα χαρίσει κανείς ;;;
Προσφορές στα comments παρακαλώ..

Σχολιάστε

